Čím se zrcadlo AmbientLine liší od PremiumLine?
Zrcadla PremiumLine se vyznačují pouzdrem, jehož barvu lze libovolně sladit s vaším interiérem. Světlo dopadá pouze na osobu stojící před zrcadlem. V případě zrcadla AmbientLine se světlo rozprostírá na stěně za zrcadlem a vytváří na ní záři.
Který typ osvětlení je vhodný pro líčení?
Osvětlení použité v zrcadlech PremiumLine bude mnohem lepší pro líčení. Díky použitému řešení se světlo plně soustředí na osobu před zrcadlem.
Je možné objednat zrcadlo / skříňku na míru?
Ne, všechny možné rozměry jsou dostupné v nabídce.
Jaké jsou maximální a minimální rozměry zrcadla, které lze objednat?
Všechny dostupné rozměry jsou dostupné v nabídce. Nejmenší rozměr, v jakém můžeme zrcadlo vyrobit, je šířka 50 cm a výška 50 cm. Na druhé straně největší možná šířka zrcadla je 200 cm a výška 100 cm.
Čím se liší jednotlivé modely zrcadel?
Každé zrcadlo v naší nabídce má jedinečné označení, např. L01, které označuje použitý vzor osvětlení. Díky široké nabídce je možné vzor a tvar zrcadla přizpůsobit stylu místnosti.
Jaký je rozdíl mezi modelem L62 a L58?
U modelu L62 je osvětlení pouze na pravé a levé straně zrcadla, model L58 má zabudované osvětlení ze všech stran.
Příslušné příslušenství není v mnou zvolené konfiguraci k dispozici. Proč nemohu do zrcadla přidat veškeré příslušenství?
Pokud se po kliknutí na vybrané příslušenství zobrazí jedna z následujících zpráv: "doplňky se navzájem vylučují" nebo "velikost zrcadla je příliš malá" - to znamená, že vybrané doplňky nelze nainstalovat do dané velikosti produktu nebo vybrané doplňky obsahují stejné funkce.
Mohu si vybrat umístění jednotlivých doplňků?
Vybrané doplňky k zrcadlu budou namontovány dle umístění zvoleného při konfiguraci, není bohužel možné umístit doplňky dle přání zákazníka.
Kde najdu podrobný popis doplňků?
Popis doplňků najdete v každé nabídce, pod konfigurátorem.
Jaký je rozdíl mezi stanicí S19 a WiFi?
Zařízení se liší především vzhledem. Výrobci také použili různé technologie: stanice S19 stanice vyžaduje připojení k aplikaci TUYA, WiFi stanice vyžaduje připojení k aplikaci WISEMIRROR, která přenáší stažená data z internetu.
Proč při výběru možnosti LCD panelu nemohu objednat jiný vypínač, např. senzor nebo dotykový?
LCD panel má standardně dotykový spínač, takže objednání dalšího spínače není možné, jelikož osvětlení v zrcadle lze ovládat pouze jedním tlačítkem.
Čím se liší SmartScreen od SmartPanel?
SmartPanel |
SmartScreen |
|
---|---|---|
Rozměr obrazovky | 10,5" | 10" |
Rozlišovací schopnost | 1080p | 1080p |
Rozměry reproduktoru | Neobsazeno | 7,6 x 9,5 cm |
Reproduktor | Integrovaný se zrcadlem | Doplňkový přenosný reproduktor značky Sony |
Ovládání zařízení | Dotykové pero (V sestavě) | Ovladač (V sestavě), Smartphone |
Dostupnost v typech zrcadel | PremiumLine | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Ano | Ne |
Kamera/Aktuator | Ano | Ne |
Dostupnost aplikace | Aplikace podporující systém Android | Aplikace podporující chromecast 4 |
Systém | Android | Chromecast 4 |
Výrobce | Samsung | Google And Sony |
Hlasové příkazy | Ne | Ano |
SmartPanel |
|
---|---|
Rozměr obrazovky | 10,5" |
Rozlišovací schopnost | 1080p |
Rozměry reproduktoru | Neobsazeno |
Reproduktor | Integrovaný se zrcadlem |
Ovládání zařízení | Dotykové pero (V sestavě) |
Dostupnost v typech zrcadel | PremiumLine |
Wifi | Ano |
Kamera/Aktuator | Ano |
Dostupnost aplikace | Aplikace podporující systém Android |
Systém | Android |
Výrobce | Samsung |
SmartScreen |
|
---|---|
Rozměr obrazovky | 10" |
Rozlišovací schopnost | 1080p |
Rozměry reproduktoru | 7,6 x 9,5 cm |
Reproduktor | Doplňkový přenosný reproduktor značky Sony |
Ovládání zařízení | Ovladač (V sestavě), Smartphone |
Dostupnost v typech zrcadel | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Ano |
Kamera/Aktuator | Ne |
Dostupnost aplikace | Aplikace podporující chromecast 4 |
Systém | Chromecast 4 |
Výrobce | Google And Sony |
Má podsvícené zvětšovací zrcátko samostatný spínač, který aktivuje osvětlení?
Ne, osvětlení kolem zvětšovacího zrcátka je kompatibilní s podsvícením zrcadla, což znamená, že je ovládáno stejným spínačem.
Jak se aktivuje ohřívací podložka?
Podložka se aktivuje speciálním dotykovým spínačem umístěným na povrchu zrcadla.
Proč při výběru možnosti Dual Color nemohu vybrat dodatečný vypínač?
Ovladač DUAL se ovládá dálkovým ovladačem, který funguje jako vypínač. To znamená, že po připojení zrcadla k napájení lze osvětlení ovládat dálkovým ovladačem. Další vypínač na zrcadle je tedy zbytečný.
Proč je osvětlení značky Phillips za extra poplatek?
Nabízíme osvětlení v základní verzi a osvětlení značky Philips, které uspokojí i ty nejnáročnější uživatele. Produkty této značky se vyznačují zvýšeným výkonem a delší životností ve srovnání se standardními LED.
Je možná platba kartou?
Samozřejmě, platba kartou je možná prostřednictvím systému PayPal (možnost nevyžaduje registraci do systému).
Mohu zaplatit za objednávku při doručení?
Ano, platba na dobírku je jedním z možných způsobů účtování objednávky.
Platba se nezdařila, co mám dělat?
V případě problémů s autorizací transakce kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb e-mailem.
Je možné změnit způsob platby?
Změna způsobu platby je bohužel možná pouze po opětovném zadání objednávky a zvolení preferovaného způsobu platby.
Kdy bude moje objednávka doručena? Proč to nejde rychleji?
Doba dodání je uvedena v nabídce a v přehledu objednávky. Výrobky, které nabízíme, nejsou skladem - každý výrobek připravujeme individuálně. Vzhledem k tomu, že jsme výrobcem a vyrábíme zboží na zakázku, získávají naši zákazníci možnost zavedení více konfigurací vybraných výrobků.
Kolik stojí doprava?
Předplacené objednávky jsou odesílány zdarma, zatímco poplatek za dobírku je 89 CZK.
Jak jsou zásilky zabezpečeny?
Každou zásilku pro přepravu náležitě chráníme. Na skleněnou tabuli je umístěna ochranná fólie, která zabraňuje poškrábání. Rohy zrcadla jsou chráněny speciálními krytkami, které tlumí nárazy. Takto připravené zboží zabalíme do kartonové krabice vhodné pro přepravu skleněných výrobků.
Je možné doručit zásilku na sběrné místo?
Vzhledem k velkým rozměrům zboží není možné doručit zásilku na sběrné místo.
Objednal jsem si dvě zrcadla, budou zabalena v jednom balení?
Každý produkt zasíláme v samostatných balíčcích. Pokud byly objednány dva produkty, budou doručeny jako dvě samostatné zásilky.
Proč jsem v balení nenašel doklad o koupi?
V zájmu ochrany životního prostředí neprodukujeme zbytečný odpadní papír. Fakturu zasíláme na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce při odeslání balíčku.
Jaké napájení je nutné připravit pro zrcadlo? Kolik napájecích kabelů potřebuji k připojení?
Naše produkty vyžadují napájení 230 V. Počet vodičů se liší v závislosti na zvolené konfiguraci. Stojí za to připomenout, že příslušenství jako meteostanice nebo hodiny vyžadují stálé, nezávislé napájení. Vyplatí se nás kontaktovat předem, pokud chcete určit požadavky konkrétního produktu.
Zahrnuje produkt montážní materiály?
Všechny prvky potřebné k sestavení produktů jsou součástí sady.
Jak vypadá montáž?
Podrobné informace o montáži naleznete na našich webových stránkách: https://artforma.com/manual
Je na nabízené produkty poskytována záruka? Jaká je záruční doba?
Ano, na naše výrobky poskytujeme dvouletou záruku.
Objednané zboží dorazilo poškozené – co mohu dělat?
Pokud si všimnete vady obalu (např. navlhnutí, poškození rohu, díra v kartonu), požádejte kurýra o sepsání protokolu o škodě. Pokud je produkt poškozen, vyfotografujte obal s viditelným číslem nákladního listu, vyfotografujte obsah zásilky a následně nám fotografie zašlete.
Poslal jsem e-mailovou žádost – kdy dostanu odpověď?
Ve všední dny odpovídáme na zprávy nejpozději do 24 hodin. Žádosti zaslané během víkendu / státních svátků vyřizujeme chronologicky po návratu do práce.